Hemma idag...

Usch, det var inte kul inatt/imorse.. Jag har urinvägsinfektion och jag har det verkligen hur ofta som helst och ibland så känner jag inte det på engång. Men imorse kl halv 4 på morgonen så vaknar jag och springer på toa och känner hur jag svettas men ändå fryser, jätte jobbigt. Vid fem sen så vaknar jag av att jag har skit ont i magen och ryggen och har feber och allt så jag kunde inte åka till skolan, men kl halv 6 så åker jag in till akuten och låg där till halv 8 ungefär. Dom ville egentligen ha mig kvar, men förstår inte det, bara om jag får pencilin så ordnar det sig. Så det fick sen var det bara att åka hem och sova, har legat i sängen hela tiden och ligger här nu och kollar på Andra Avenyn, hur skönt som helst. Jag har fan ont överallt känns det som, vad är felet!?



Dröm kroppen..!




Kommentarer
Tomten

För smal tycker jag........



2010-05-25 @ 13:12:05
sandra

Krya på dej Mia.. usch och fy!!

Kram på dej!



Blogg: http://sandrakey.blogg.se/
2010-05-25 @ 17:14:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback