Tisdag!

Goddag allesammans!

Jag sitter hemma här nu, var på salongen tidigare idag och klippte Emil, mickes kompis, sen drog jag hem, mår ige bra idag alltså. Helt sjukt.. Jag ska försöka göra min uppsatts också, den ska vara inlämnad nästa vecka tror jag, fyfan, kommer inte bli klar känner jag, skulle gjort den från början.

Jag ska försöka göra i ordning lite här hemma så det blir mysigt tills micke kommer hem också. Ska få honom att vi kan åka ut till mamma och pappa så kan vi låna den nyaste beck filmen, har lust att ligga och kolla på den ikväll.

IGår så blev det ingen uppdatering på hela dan förlåt, Jag var på salongen till 23 igår kväll, jag färgade först mammas hår och klippte henne och fixade hennes ögonbryn på morgonen sen på eftermiddagen så färgade jag Li´s utväxt och sen satt vi på salongen jätte länge, sen gick vi på G och träffade Micke & hans kompisar, så alla vi satt där till 1 i natt och på tolvslaget fyllde Li år, Grattis! :)






Kommentarer
Cissi

mysig bild :)



Blogg: http://cviklund.blogg.se/
2010-11-09 @ 14:34:44
[SJUKA TANKE]

Krya på dig!



Blogg: http://sjukatanke.blogg.se/
2010-11-09 @ 15:12:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback