Hissar & Dissar


  • Mocka kilklackar - eller hur man nu ska säga det. Jag tycker iaf såna är jätte snygga, speciellt beiga (stavning). Kilklackar är dessutom hur sköna som helst att gå i och dom är snygga också. Håller ni med mig?


  • Midcut Boots - haha, mycket skor här nu, men ni som känner mig, vet att jag är galen i skor. Iaf.. Jag äger själv inga boots riktigt, eller kängor eller vad man ska kalla det för, men min mamma köpte ett par som är skitsnygga, som ungdommar går i, min mamma är lite så, hähä. men skulle vilja ha såna själv också. Höstigt och snyggt.


  • Pippi tröjor - Stickade tröjor i huvudtaget är hur underbara som helst. Men just pippitröjor älskar jag, i alla färger och allt. Det är riktigt skönt nu på hösten dels. Min mamma har stickat en sån till både mig och micke, och nu håller hon på och stickar till mackan, mickes kompis. Dom är helt underbara.



  • Facebook - händer det inte där, så händer det inte, det blir man så less på, ändå är man typ "beroende" utav det, eller vad man nu ska säga. Alla är beroende av det, facebook finns överallt, tv, radio ÖVERALLT. Det har blivit så överdrivet, visste man någonting om människor innan facebook kom?


- min facebook.
  • Storm - Visst, det har blivit höst, men måste det blåsa så FRUKTANSVÄRT mycket? det blir ju så mycket kallare då, det är redan kallt, jag vill inte blåsa bort, ok?



Kommentarer
joanna

svara på dagensfråga på min blogg?! :)



Blogg: http://jpanna.blogg.se/
2010-10-19 @ 13:22:59
Anonym

ååååh. jag älskar också mocka kilklackar, käääär.. :)<3



Blogg: http://eecl.blogg.se/
2010-10-19 @ 16:38:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback