Svar från frågestunden del 1.

Ska försöka att svara på många av era frågor nu men dom andra kommer imorgon, blev många frågor! :)

1. HUR KAN DU VARA SÅ JÄÄÄVLA SNYGG, MIN VÄN ? :)<3

Svar: för att jag är din vän, fast jag är inte snyggare än dig Emma ;) <3

2. Vart har du köpt dina stövlar i tidigare inlägg?:)

På Skokanonen i Norrtälje.

3. Har du alltid plattat hår?Om inte, hur gör du?

Nej, det har jag inte, har nästan aldrig plattat hår. Jag vet inte hur det blivit så men jag har fått platt hår nu, hade jätte lockigt hår förut, men nu plattar jag bara vid "speciella tillfällen" och nör jag har lust, det är ju lite fjångar här och där som jag vill platta och luggen typ :)

4.Vilket sorts löshår rekommenderar du?

Om man ska ha keratinwax så rekommenderar jag från Toupema belgal.

5. Vart bor du?

Norrtälje!

6. hur många läsare har din blogg?:)

Mellan 150-200 per dag :) ibland mer, men aldrig mindre

7.Vad är dina favorit klädesplagg?

Oj, jag vet inte. Lackleggings och någon rockig tröja typ, som jag tycker är snyggt, eller mina cheapmonday jeans och ett vitt linne jag har, älskar jag.

8.Kan du lägga upp en smink och hår video? (hur du gör det på dig)

Aa, jag ska göra det någongång när jag har tid och lust till det :)

9. Vad hände mellan dig och Patrik?

Ingenting, bara gjorde slut :)


10.Hur träffade du Michael?

På en fest typ, och började prata efter det! :)

11. Hur många gånger har du varit riktigt kär?
Vet inte, beror på. Alla har det vart en olik kärlek till eller vad man ska säga. 2 eller 3.

12.Vilken är din favoritaffär?

Hmm.. New Yorker, gina typ :D Bianco också.

13. Hur mycket pengar lägger du på kläder varje månad?

Alltså jag vet inte, olika. Men kan tänka mig 2000 kanske. eller mindre.

14. Kan du gå ut osminkad?

Ja, jag är nog mer osminkad än sminkad!

15. Favorit skor?

Oj oj, svårt.. Alla är mina favoriter, just nu är det ju såklart mina nya stövlar, sen mina high heels som jag älskar. och mina rosa med fransar på SÅKLART!

Svarar på resten imorgon! :) Hoppas ni fått dom svar ni väntat er!





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback