Godnatt!

Nu säger jag godnatt för ikväll.
Jag har precis röjjt upp lite här inne i rummet tagit bort både mina och älsklingens kläder och lagt i garderoberna.
Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem bara, saknar honom redan. love u.
Aaaa, imorgon är det sista skoldagen för denna vecka, SKÖNT!
På fredag blir det förmodligen kräftisskivis, underbart säger jag bara. Behövs verkligen nu. Usch, jag ser inte fram emot morgon dagen alltså, orkar inte gå upp 5 imorgon bitti igen.
nej, snart kommer älsklingen och då ska jag krypa ner i hans famn i vår jätte sköna säng.



varför är du den underbaraste mot mig för? du är helt enkelt den bästa som hänt mig!




Kommentarer
Lukashilde

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,



Blogg: http://lukashilde.blogbow.com
2011-02-23 @ 09:42:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback