Torsdag.

Godkväll!
Lite sent inlägg men bättre sent än aldrig iaf.
Idag har jag jobbat, har vart rätt slappt var med mamma på banken sen så åt jag lunch med Elin och sen hjälpt Li med en massa kunder för hon hade bokat in dubbelt.

Efter jobbet så drog jag och Elin upp till gymmet där vi var rätt sega från gårdagen för då köttade vi. och vi hade rätt så mycket träningsverk idag kan man säga, jag ligger helt mör i kroppen, känner att min mage kommer inte kunna hålla upp min överkropp imorgon (?) för jag körde min mage hårdast idag.
Ihelgen eller imorgon vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt.. hoppas på något roligt iaf :D





-försökte fixa till min naglar lite idag också, det blev som det blev. ska göra om dem imorgon, dåliga bilder också!




Kommentarer
Cecilia.

Okej,det var ju inte så farligt :D är det priset för utväxten bara eller kan man få slingor också ? :)



Blogg: http://livetenligtcilla.blogg.se/
2010-09-16 @ 22:17:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback