Godmorgon!


Har ni sovit gott? Det har iaf jag, jag kom i säng rätt så tidigt för att det var fredag iaf.. så jag har sovit som en gud bredvid min älskling som har legat och kramat mig hela natten och sagt att jag ska säga "mjaaauo" hahaha. Söt han är.

Iaf, gick upp 9:30, vilken j*vla brud. Tidigaste någonsin, haha. Så micke stack till gymmet nu, och jag ska fixa lite här hemma, sen ska jag ställa mig och lägga i färg i mitt hår (hejdå utväxt) ska bli sååå skönt att få det nyfärgat.
Men vänta nu.. Juste.. Det är ju valborg idag också. (nej jag hade inte glömt). Vi ska grilla hos Mamma och Pappa sen, så ska försöka komma ut dit så fort som möjligt, sen blir det feeeest!


FOTO: Mikael Grannas (klicka på namnet för att komma till hans blogg)

Bild från i Måndags från fotograferingen. Den ända ni får se ännnu ;)


Kommentarer
Helena

Vilken härlig färg du hade i håret :-D



Blogg: http://helenasworld.blogg.se/
2011-05-02 @ 15:00:22




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback