Godnatt!

Nu säger jag godnatt. Ska lägga mig i soffan med min älskling till pojkvän och äta vårrullar och kollar på SoA innan vi ska gå och lägga oss. Vi ska bara ha en massa mys eftersom att vi har 9 månader idag, tiden går fort. Men denna månad har vi träffats i 1 år och var som tillsammans, glömde bara bort och ta reda på vad vi höll på med, typ.. haha. Såna är vi. Nejj.. Skönt att vara ledig imorgon och jag har inte ett skit på schemat som man måste passa tider å skit på, ska bara plugga. Och ska försöka att gå upp i tid men det vet jag själv att jag inte kommer att göra. haha.

Nej.. Godnatt mina fina läsare, fortsätt som ni gör, så är jag på bra humör så får ni mycket och roliga inlägg :D

Jag, pappa och micke på hotellet som vi var på. HAHA, vi ser laaagom pigga ut på kvällskvisten, not!

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback