Produkter jag använder m.m.

Jag fick en fråga om vad jag använder för produkter i mitt hår för att mitt löshår dels ska se bra ut. Så jag tänkte berätta lite om det, samtidigt fick jag frågan om jag hade klippt till mitt hår och nej det har jag inte.

Men iaf.. Alltså jag använder inte så mycket produkter dagligen i mitt hår.
Jag använder denna värmeskydd när jag har duschat och tvättat håret, så lägger jag i det i blött hår.



Sen så använder jag oftast den här från goldwell innan jag plattar och sånt som man sprayar i håret när det är torrt, då blir det glansigare och lenare, den är helt underbar måste jag säga.



Och denna Blondme använder jag ibland, den är egentligen för blont hår men kan verkligen användas på alla hårfärger för den ger glans, eftersom att blonderat hår är glanslöst så är det därför. Men den är underbar och luktar jätte gott och det blir mjukt utav den.



Det är väl ungefär allt jag använder, använder inte alls någe speciellt i mitt hår dagligen faktiskt :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback