Fredag baby!

Hallååå!

Har inte blivit någon uppdatering idag för jag har jobbat, det har vart fullt upp sen 9 imorse, och det gillas för då går dagarna fortare. Hade en kund imorse som jag tog ut löshår på och slingade henne med olika färger, det blev jätte fint, men vet ni vad..? Självklart så glömde jag att ta en bild på hur det blev, även fast vi pratade om att jag skulle göra det, får be henne göra det.

Sen så åkte jag och lunchade med mamma och älsklingen på hotell roslagen, min bästa elin hade serverings prov idag och serverade oss, det var roligt och hon är så duktig så. Det var buffé idag och det var riktigt gott.
Sen så åkte jag och micke till salongen och jag klippte honom eftersom att han åkt på kryssning nu med jobbet. sen kom Bettan och hennes löshår fixade jag och sen kom elin och då klippte jag upp hennes hår, fullpackat som ni hör. Sen drog jag och elin och handlade mat tills ikväll och en massa gott och drog hem till mig.




Kommentarer
Elin

(missade din komentar förut om löshår)

Men jag vill gärna sätta i! men behöver oxå färga, för just nu är det typ helt missfärgat? men do kan väl kolla när du har tid? och hur mkt det kostar i så fall?

Kraam



Blogg: http://dynamiite.blogg.se/
2011-02-18 @ 20:39:15




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback