Gårdagens bilder!





Jag, elin och Sarah lagade en jätte god middag igår, fläskfilé, pommes, bea och rödvinsås. Det bara knullade i munnen. Men det var jätte mysigt iaf, längesen eller om det kankse tillochmed är så att vi aldrig lagat middag och ätit, bara vi tre? Men det var riktigt mysigt iaf, riktigt lyckat!





Här är två bilder på när jag sminkade sarah som jag tyckte blev rätt häftiga, speciellt den första. Jag skuggade hennes ögon, la en silvrig med lite glitter, som grund ända upp till ögonbrynet, sen en mörkbrun i globen i kanterna som går inåt och sedan längst ut går den lite utåt.







Älskar er.




















Kommentarer
Izabella

Sjukt snygga leggins, vart kommer den ifrån?:)



Blogg: http://izabellaakerlund.blogg.se/
2011-02-19 @ 19:55:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback