helt slut..

Idag är jag verkligen helt slut, jag och min bästa vaknade kl 14 idag, herregud. men det var skönt att sova ut, men känner nu när jag ligger i soffan att jag skulle kunna sova i flera timmar igen. hähä..

Jag tror jag blivit/börjar bli sjuk, för jag hostar lite granna och snorar, och har känt det några dagar, men nu känns det verkligen som att jag har feber också, ni vet ju att man känner verkligen när man har det, man är helt varm och slut i kroppen, men ändå fryser man. och när man står upp mår man bara illa och känns som att man ska ramla omkull. Usch.. Men nu har jag tagit en ipren och det har dämpat lite grann. Snart kommer min baby hem också, gud så jag längtar efter honom, bara ligga och mysa med honom. Nej nu ska jag göra nudlar, elin kommer snart innan hon ska till sin kille.




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback