Lång dag!

Hallå hallå!

Jag har PRECIS kommit hem ifrån jobbet, tidigt jag är hemma va? not.
Har jobbat sen halv 10 imorse till nu, åkte efter 20:00 från salongen, då åkte jag och köpte lite müsli och sånt som behövs.

Men idag så har jag haft och göra iaf. Jag hade söta Emma på morgonen "hennes blogg hittar ni här" Jag blonderade hennes utväxt och sen ville hon ta bort alla gula toner i hela sitt överhår som var blont, så jag ljusarefärgade det och gjorde så att det blev ask, dum som jag är så tog jag inga bilder, men ska verkligen bli bättre på det. Speciellt när jag gör såna förändringar.

Sen hade jag två klippningar, som också blev jätte bra. Sen har jag faktiskt satt i löshår på mig, eller Li gjorde ju det såklart, har inte satt i allt eftersom att en tjej i min klass ska göra uppsättning på mig på onsdag och då kan jag inte sätta i allt, men resten åker i på Torsdag.




Kommentarer
elin

sv: haha, ja somf an :o

fatta grymt om vi bah tog bort fb, fan vad coola vi skulle va då!



Blogg: http://ellinkulvainio.blogg.se/
2011-02-21 @ 21:39:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback