Lördag!

Uppe med tuppen idag, konstigt nog. Hähä. Nej men gårkvällen var väl rätt OK. Dog ut lite fort kändes det som bara(?) eller så tog det lång tid, men det går fort när man har roligt, eller hur!?
Nej men det var kul att få vara med mina flickor igen iaf. Det blev pommes på nisses i natt också, den satt riktigt fint i magen måste jag säga.

Min syster ringde och väckte mig men det var bra så att jag kommer upp, micke är och tränar och sen/snart ska vi åka till min syster och vara barnvakt åt mina små älsklingar viktor och maja, tills ikväll blir det :) Riktigt kul, saknar dom så mycket!


Mina älsklingar, och mina coolingar ;)


Kommentarer
Anna

Hej! Kunde du på torsdag, eller nån annan dag nästa vecka?



Blogg: http://rosewood.blogg.se/
2011-02-12 @ 15:32:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback