Modevisning!

Hallåååå!

Nu är jag äntligen tillbaka.
Jag är heeelt slut nu, kan jag säga. Jag kom hem för två timmar sen kanske, så jag har duschat och försökt fått ut mitt hår, men det gick bra. 1 kg hår mindre, haha nejdå..
Mickes mamma var här på en kvälls fika nyss också så det var trevligt.

Idag har det gått jätte bra, en lång dag med en massa massa massa att göra, men det har gått hur bra som helst och det har vart jätte roligt och lyckat. Jag tänkte lägga upp alla bilder imorgon och berätta mer då, för nu ska jag göra vårrular som jag ska smaska på och kolla på en film med min älskling, imorgon blir det back to work igen, och en full dag imorgon med, herregud, hur jag håller på, haha!

En liten tjuvtitt, resten och allting kommer imorgon!!






Kommentarer
sarah

ååh :D snygging!



Blogg: http://sbogefors.blogg.se/
2011-02-24 @ 16:33:02
sarah

Tror du att du kan sätta i hår som jag har tappat till nästa helg? :)



Blogg: http://sbogefors.blogg.se/
2011-02-24 @ 16:48:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback