Stockholm.

Godmorgon allesammans.
Nu ska jag åka in till stockholm i detta snökaos. Herregud, vad ger sig mamma och jag in på? Det är ju inte direkt lite snö ute om man säger så ;s.. menemn..

Såhär "tidigt" har jag inte vart uppe nu när jag vart hemma och vart sjuk, men jag känner mig fortfarande inte helt hundra, man känner sig konstig i magen och lite illamående fortfarande, menmen..

Lägger upp en dagens look när jag kommer hem. Hinner inte nu, måste knata ner till salongen för där är mamma och fixar sina naglar, sen far vi. Men man får ju shoppa lite, det är ju jäkligt nice ;)


Såhär vill jag kunna gå nu, usch fryser bara jag tänker om man skulle gå såhär ute NU!


Kommentarer
M E R E I

- ah vill också kunna gå ut sådär!



Blogg: http://dajeroma.blogg.se/
2011-02-11 @ 17:58:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback