Fredag!

Idag är det Freeedag, äntligen. Och jag är ledig idag, jag ska ta och röjja här hemma idag, tvätta och dammsuga, diska och sådant, bara små plocka lite, det blir stökigt så jädra fort även fast man försöker verkligen vara jätte noga med att inte stöka ner någonting, men det måste ju alltid dammsugas, flera gånger i veckan.. Eftersom jag fäller så mycket hår också så. Och smutstvätt blir det ju jämnt.

Aja.. En dusch ska jag också ta sen när jag gjort allt, och göra mig fräsch och fin, och tills micke kommer hem ska jag göra jätttte god middag, pommes med fläskfilé, rödvinsås & bea, underbart, längtar.
Sen tänkte vi gå på bio, vet inte vilken ännu, men ska kolla vilka som går.

 

 


Kommentarer
Albin

Vilken film är bilden ifrån? :)



Blogg: http://AlbinAxelsson.se
2011-01-14 @ 14:06:00
Anna Mamma till Lucaz

Tack för tipset. :D

Gillar inte alls situps.. men det ska vara riktigt bra säger dem.



Bio ikväll.? Vi ska också gå på bio. Men vi vet inte vad vi ska se än.



Blogg: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
2011-01-14 @ 15:35:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback