Godnatt!

Nu säger jag godnatt med detta inlägg för att jag är super trött.

Jag och Mikael har precis kollat på filmen the town och den var faktiskt bra, så rekomenderar den. Jag ska somsagt upp och jobba imorgon och jag tycker det ska bli skönt och har saknat det den här veckan när jag inte har vart nere och jobbat någonting, men hela veckan nu jobbar jag. Har två hårförlägningar imorgon så det är skönt att ha något att göra, sen ska jag göra en sak med mitt hår imorgon, som ni får se.

Jag & Mikael på We will rock you! ♥


 


Kommentarer
exet

har du någonsin tänkt på att du ser ut som en man i ansiktet? Och att din pojkvän är otrogen mot dig? ville bara att du kanske skulle veta vad han igentligen gjorde emot dig i sälen.. eller har han erkännt?



2011-01-17 @ 17:23:47
linnéa

ibland får man ju bara ont i huvudet av alla avundsjuka människor =) eller hur..



Blogg: http://linneajanssons.blogg.se/
2011-01-17 @ 19:19:52
Anonym.

Brukar inte vara inne på denna blogg, men kom in på den av någon anledning. vad är det här för kommentar? varför slösa tid på att försöka förstöra för andra? antagligen har den som har skrivit kommentaren inget eget liv att ta hand om, så att den måste lägga sig i andras. måste säga, du är jättesöt och ta inte åt dig. den som skrivet det där är antagligen avundsjuk på ditt utseende och på ditt förhållande med micke.



2011-01-17 @ 19:54:00
Anonym

har du erkänt att du raggar på andra killar?



2011-01-17 @ 22:28:52
lizzy

ojojoj, någon är avundsjuk??



2011-01-17 @ 22:48:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback