Måndag!

Godmorgon allesammans!

Nu har jag klätt på mig och "fixat" mig, ätit frukost osv..
Om 45 min så kommer mamma och hämtar mig för då ska vi åka till danderyds sjukhus för jag ska kolla upp cystan jag har, ska försöka få så jag kan ta bort den eftersom att jag har så ont i den.

Imorse så var micke så gullig när han gick upp och skulle åka till jobbet, jag vaknar lite halvt av att han börjar bädda om mig som en liten bebis alltså, och så står han och småpratar lite med sig själv fast till mig "såå älskling, så du fryser" ungefär. Haha så jädra gullig han är, så kände jag att han stog och stirra på mig, då står han och kollar på mig när han klär på sig, och så säger han "alltså är du världens sötaste eller?" haha, gud vad jag älskar honom!





Dels denna fick jag av min syster. Visar allting när jag kommer hem idag!




Kommentarer
Lisa :)

vad är en cysta?



2011-01-24 @ 16:12:50
Anonym

snygg!



2011-01-25 @ 09:31:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback