Onsdag.

Är det onsdag idag? det är det va? Jag ska kila ner till salongen alldeles strax, ska bara dricka upp mitt varma citronvatten först, mums..
Sen ska jag knalla ner dit, min bror kommer och klipper sig idag kl elva också, riktigt kul att träffa honom faktiskt, det var länge sen! Har hans julklapp kvar hemma, så får ta med den, så han får den någongång, haha!
Kanske solar idag, får se. Skulle vara riktigt skönt faktiskt.


ni får en riktig oufit bild sen




rosetter i håret idag också.







Kommentarer
Regina

Såg din kommentar nu att listerin eller hur det stavas missfärgar tänderna. Är det så? aja, har kört med det ett par år nu varje dag och mina är riktigt vita och fina endå :D lala.. Hoppas inte citronlisterinen missfärgar bara. haha får gula tänder ;) vi på hoppas.. Ha en bra dag gumman..



Blogg: http://ginisb.blogg.se/
2011-01-19 @ 09:38:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback