Onsdag.

Det har redan gått 5 dagar på nya året. Underbart. Eller? Har inte haft en sån rolig morgon, men det har funkat. Jag och micke har iaf ätit god frukost tillsammans, som vi aldrig brukar göra, nästan iaf. Han är hemma idag också, det är rätt skönt faktiskt. hähä.

Jag har tänkt på en sak.. Jag har tjänat ungefär 10 000 på hårförlägningar jag har gjort hitils, men vart är dom liksom? jag måste börja spara alla pengar jag tjänar, jag mååååste. För jag vill åka utomlands med min älskling. Och måste därför sluta att göra av mig med alla pengar. Och jag får lite ångest att redan två par skor är påväg hem till mig liksom. Men dom ena har jag redan betalat, men inte dem andra, och dom var inte billiga, men vill verkligen ha dom, sen ska jag ha köp förbud på väldigt länge. jag måste.






Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback