skriv av mig..

Att det finns människor till allt, det är ett under egentligen, men det var ju inte direkt dagens nytt heller.. och att folk finns för att försöka förstöra pga avundsjuka, det orkar jag inte med, faktiskt. Om man nu är så jädra avunsjuk så att man måste förstöra för dem så kan man väl hålla det för sig själv för den personen kommer ändå inte långt på det, och jag vet nog vem du är som försöker och försöker, men verkligen aldrig kommer att lyckas med det, både jag och micke vet vad som är sant eller falskt i vårat förhållande som är hur underbart och hur bra som helst, och det är ingen som gjort någonting och isåfall skulle jag verkligen inte skriva det här i bloggen för att det är mellan han och mig, och vi har och är öppna för varandra och jag vet allt om han och han om mig.

Och jag förstår inte varför andra ska lägga sig i och säga att både han och jag är otrogna mot varandra, varför skulle vi? och om vi skulle det skulle jag inte skriva det här och om någon av oss vart det så verkar det iaf som om att någon skulle ångrat det och att båda löst det eftersom att vi älskar varandra som aldrig förr och är tillsammans fortfarande, och ingen har nu vart det bara för jag säger det.
Och om någon av oss skulle behöva vara det så skulle vi inte vara tsm med den personen vi är tsm med, för då älskar man inte varandra om man måste gå till någon annan för att få det man vill få. Och så är det verkligen inte, så snälla du/ni som håller på verkligen hela tiden, skaffa ett liv förfan och tänk på era problem för ni måste ha nog om problem så att ni inte behöver lägga er i andras, eller försöka göra problem för andra, eftersom att ni är såna människor ni är.

Varför är ni så avunsjuka jämnt på mina förhållande för? och avunsjuka på mitt utseénde för? Känner ni att jag är som ett hot för er eller? Herregud.. Jag vet nog att du vill ha min pojkvän (säkert igen), men det går inte, han vill inte, förstå det, du får försöka förstöra hur  mycket du vill, men du kommer aldrig att lyckas med det..






Kommentarer
Stå på er

Stå på dig Mia! Helt sjukt att folk ska vara så jävla omogna!



2011-01-17 @ 23:54:36
Tilda

Åh, jag vet precis hur det är! Stå på dig!



Blogg: http://arrivederla.blogg.se/
2011-01-17 @ 23:57:36
Anna Mamma till Lucaz

Stå på dig! folk är bara avundsjuka. bry dig inte.. folk kommer alltid hålla på.



Blogg: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
2011-01-18 @ 01:47:18
emilie

jag säger bara, jag vet precis hur det är. Idioter, stå på dig förfan. Dom lessnar snart



Blogg: http://emiliejosefssons.blogg.se/
2011-01-18 @ 06:35:05
SaraH

Folk behöver verkligen växa upp å skaffa sig egna liv!

Jag förstår precis vad du menar, man bryr sig inte, men ändå blir man så jävla irriterad på att folk ens försöker! Ren avensjuka är det



Blogg: http://blery.blogg.se/
2011-01-18 @ 06:48:14
Emma <3

Så jävla rätt Mia! <3<3



2011-01-18 @ 18:43:01
sanna

yo go girl !



Blogg: http://sanibanani.blogg.se/
2011-01-18 @ 22:11:08
Izabella

GO MIIA !! Har varit med om precis samma sak, stå på dig och var precis så som du skriver!! Ingen jävel ska förstöra någonting man har!



Blogg: http://izabellaakerlund.blogg.se/
2011-01-18 @ 23:13:48
Regina

Haha, bara att börja vänja dig gumman. Såhär är livet och kommer alltid att vara när man är snygg och har en snygg pojkvän :)!

Hoppas vi ses snart, puss på dig !



Blogg: http://ginisb.blogg.se/
2011-01-19 @ 09:29:22




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback