Tisdag.

Idaaag gick jag upp o hyffsad tid jämnfört med andra dagar.
Jag duschade, och gick ner på stan och mötte upp Sarah vi fikade/åt, jätte mysiiiigt. Dock kunde vi inte sitta så länge eftersom att jag skulle sätta i hår på bettan. och det gjorde jag sen, och det blev verkligen jätte fint. Har bilder på mobilen så lägger upp det sen. Tog ingen före bild men hon hade page till axlarna ifram. Glömde min kamera hemma så.

Sen kom micke och hämtade mig, vi åkte med emil och pierre till kvisthamra backen och kollade på dom när dom åkte, faktiskt lite roligt. Man kanske ska testa att åka där någongång? dock suger jag på skidor, var typ 3 år sen jag åkte. så får se hur det blir med det, haha. Micke var hemma idag och ska det imorgon med, han är sjuk stackarn, men det är skönt för mig att slippa vara själv. Nej kanske skriver ett till inlägg senare, annars imorgon!





bättre bild på tatueringen..





Kommentarer
Anonym

Blev ju skit fint gumman! =) miss u!



Blogg: http://sofieeelin.blogg.se/
2011-01-05 @ 07:42:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback