Godmorgon!

TIDSINSTÄLLT INLÄGG!


Slitna idag? Inte jag, wiho wiho wiho.. Men jag är säkert rääääkligt trött nu. För att jag är ingen morgonpigg människa om man säger så, haha. Jag, micke, emelie och jocke ska mötas upp nu för att handla mat och sånt ut till ön, som vi ska till nu hela lång helgen förhoppningsvis, så jag kommer nog inte blogga någonting, buhu, förlåt vänner.. Om jag får tillgång till det, så självklart.

Mamma och Pappa är ute med båten nu långhelgen, så dom skulle nog komma dit och hälsa på oss, samma sak om min syster, eftersom att dom skulle sjösätta deras båt idag, mysigt mysigt.. Försöka sno pappas Ipad så kan jag blogga från den åtminstonde, haha!
Nej, hoppas på fint väder nu hela tiden när man är ledig så att man kan bli brun som en pepparkaka.
Ha en bra långhelg, skriver så snart som möjligt!



Jag och micke ligger och sover när vi var ute med mamma och pappa på sjön, det där är nog det bästa som finns!


Kommentarer
Sofia BF15 Juni

Det där såg riktigt skönt ut. :)



Blogg: http://sofiafurostam.blogg.se/
2011-06-02 @ 12:27:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback