16 Mars!

Hallå min kära läsare!
Blogg.se har strulat hela dagen, har de det för er med? Man kunde inte logga in så därför har det inte blivit någe bloggande idag.
Jag är iaf hemma idag, tror jag fått en cysta på äggstocken igen, har haft ont sen i söndags. men har pallrat mig till skolan varenda dag, men imorse så dog jag nästan kändes det som. Gör fortfarande jätte ont, men känns bättre för jag har legat och vilat hela dagen. Så nu håller jag på å städar upp lite här. Måste ta och äta någonting också.

Så typiskt när man har idrottsvecka och måste vara där. Men imorgon och resten av veckan ska jag dit oavsett.. Blir nog lite bättre nu när jag vilat idag. men det suger..


Emma & Jag på bussen igår!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback