20 Mars!

Godkväll mina läsare!
Förlåt för verkligen en jätte jätte dålig uppdatering, men jag har verkligen inte orkat.. Har vart så jädra mycket just nu.
Min helg har inte vart någe man vill skriva om iaf.. Har inte gjort någe speciellt. Sov hos Elin i fredags iaf och det var det mysigaste och roligaste på länge, gick och la oss kl 6 på morgonen. På lördagen så åkte jag och elin till sarah på kvällen och hade en tjejkväll med hennes mamma och hennes vänner. Mysigt.. Sen åkte jag till micke.
Idag har jag och micke haft en riktigt riktigt mysig dag, vi åkte och åt först på dagen sen har vi åkt runt öveeeerallt känns det som. Vi åkte till sjöar och satte oss i vårsolen, åkte runt och kollade bara och hade vårkänslor.

imorgon ska jag till jobbet äntligen, efter 3 veckor. Ska bli så kul faktiskt. Sen på kvällen blir det handledar kurs. Jippi, äntligen. Då blir det fara på vägarna kan jag säga, haha.


Jag älskar dig mest av allt hjärtat!


Kommentarer
Rebecca

hur kan du fortsätta vara tillsammans med någon som varit otrogen mot dig? är det verkligen kärlek ;s det låter mer som "kär i kärleken"....



2011-03-21 @ 22:07:53
Lixy

Bra blogg :)



Blogg: http://lixy.blogg.se/
2011-03-22 @ 10:17:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback