22 Mars!

Hallå hallå!

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har ingenting roligt att blogga om just nu..
Jag har kommit hem från skolan nu iaf och jag ska ta och börja röjja, började lite igår kväll  men orkade inte. Jag har börjat göra om lite i sovrummet och vi ska fortsätta i hela huset nu. hur kul som helst och jätte skönt.
Både jag och micke får panik och bara vill göra om, göra om och börja om..
Jag har ett inlägg som ligger i utkast som alla väntar på.. Publicerar det senare!

Nu ska jag börja.. Jag vill få styr på detta och mitt liv nu :) uppdaterar senare!




Kommentarer
carro

Såå sant!



Blogg: http://soockercarro.blogg.se/
2011-03-22 @ 20:47:14
Nathalie

när ska du publicera det inlägget "alla väntar på" nyyyyfiken :D



2011-03-24 @ 22:25:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback