Fredag baby!

Nu är det äntliiiiigen fredag, skönt skönt. Och imorgon bär det av till huvudstaden och bo på hotell, ännu underbarare.

Jag sitter hemma nu, har vart hos tandläkaren idag igen, och halva mitt ansikte är bedövad och kinden hänger känns det som, blö. Duktig som man är så försov man sig imorse 10 min innan man ska vara hos tandläkaren vaknade jag, var bara att ringa pappa om skjuts. Men då var det ju bara att sätta på sig det första bästa man såg. Så då blev det såklart mina skit snygga gröna mjukisar med en stor tjocktröja, ögonen hänger och är osminkad och morgon frilla, toppen.
Gick ner på stan för att försöka hitta någon tröja att ha ikväll, det gjorde jag också, en leopard mönstrad såklart. Men det var ju jätte rolig att gå på stan så snygg, bedövad mun, gröna mjukisar, ögonen hänger, osminkad, morgon frilla. JAAA. Nej.. usch så hemskt det var. Jag brukar aldrig bry mig, men detta var fan inte roligt alltså.
Men men. Gick och gömde mig på meddo inne i ett solarium i 17 min. Sen gick jag hem. Så nu måste jag sätta fart att fixa mig för att sen bära av till rimbo för att sätta i hår på sofie och sen blir det dricka där ikväll med en massa folk.
Juste.. Ni vet ju hur det är att ha bedövad mun.. så mitt i allt när man ska spotta nej då spottar man på mobil jäveln också, kom liiiite snett, så lägger världens loska på mobilen. BRA DAG!!!!


i somras på custom bike show som älskling har tagit på mig. Vill ha SOMMAR!







Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback