Godmorgon!

Godmorgon allesammans!

Jag sitter i soffan och äter yogurt med müsli. Mums mums..
Idag har jag fullt upp på jobbet, eller egentligen inte, bara det att jag måste gå tidigare så då är det rätt så tight.
Inatt drömmde jag mardröm :( haha. fyfan, det var inge roligt. Så jag väckte micke "micke, micke.. Jag drömde mardröm" (Känner mig som ett barn, haha) då vänder han sig mot mig "älskling, jag är här" haha då var jag trygg igen :D så skönt.

Nej jag har precis duschat nu på morgonen också så jag ska ta och föna det och klä på mig nu. Mitt smink och plattång är hos sarah så får väl se ut som skit idag :O panik, haha!


En bild från i våras micke tog på  mig, på södrabergen!


Kommentarer
Nathalie

Är allt bra mellan dig och micke nu efter helgen? det som hände på mobergs.. Tyckte jävligt synd om dig, men du är stark som kan gå vidare och ge honom en ny chans!



2011-03-21 @ 22:08:15
A

Undrar som ovanstående. Såg att du va singel på Facebook nämligen... :(



2011-03-22 @ 14:52:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback