Godnatt!

Jag sitter i soffan just nu och kollar på en unge i minuten. Åh, herregud. Det är ett par som är rätt så unga och killen där, han som ska bli pappa alltså, han började gråta för att han blev så orolig för hans tjej som skulle föda för dom var tvugna att göra kjesarsnitt och hon ville inte det och grät och han grät jätte mycket, och jag tyckte det bara var så himla gulligt faktiskt.

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och kolla SoA och sen kommer jag nog att somna. Så detta blir troligtvis mitt sista inlägg för idag :) Upp tidigt imorgon igen, usch!

En riktig pudding!

 


Kommentarer
SUPERBILLIGA KAP!!

Jag har utförsäljning på min blogg. Jag säljer allt möjligt! Kom in och fynda med snygga kläder, smycken och lite elektonik som plattång osv. Jag är säker på att du kommer hitta något speciellt som du letar efter i kategorierna. Det bästa av allt är att inga priser är satta, utan jag vill att du ska vara med och bestämma ett rimligt pris. Välkommen in och fynda! :D



Blogg: http://svartmarknad.blogg.se/
2011-03-07 @ 22:38:06
oona

hallåå! min man! :O vad gör han här? hahaha <3



Blogg: http://oonarazavi.blogg.se/
2011-03-08 @ 13:23:15




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback