Godnatt!

Nu säger jag godnattt. Jag och micke kom hem ungefär 12 idag, då gick vi och la oss igen och sov till 16:30 ungefär. Då åkte vi och hämtade Emil och sen drog alla vi och käkade pizza, sen blev det en rulle här hemma hos oss "The american" den var sämst alltså. Menmen.. Nu ligger jag och ska kolla SoA och sen blir det att sova. Har idrotts vecka hela veckan i skolan, roooligt. Eller inte. Menmen.. Så det blir upp tidigt imorgon! Blö..

Inte världens finaste bild precis. Men är från i lördags i sthlm!

 


Kommentarer
Reggi

MIN(A) FRÅGA (OR): Varför är du så jävla het? Tycker du om sniglar? Tycker du att spaghetti är långa? Snö eller regn? Stövlar eller låga?



;)



Blogg: http://ginisb.blogg.se/
2011-03-14 @ 10:25:11
Anonym

har visst glömt att svara men den är köpt på vero moda i täby c :)



2011-03-14 @ 22:47:42
my

har visst glömt att svara men den är köpt på vero moda i täby c :)



Blogg: http://mysb.blogg.se/
2011-03-14 @ 22:47:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback