Godnatt!

Nu ligger jag och micke i sängen och ska sova. F*n att man alltid kommer i säng så jädra sent, jag förstår inte, behövr 24h till om dygnet helt enkelt.
Jag och micke drog till gymmet, jag gjorde typ ingenting för jag var inte ett dugg taggad på det. Sen så drog vi ut till mamma och pappa, hämtade kablar och sladdar och grejer. Och sen nu hem. Har fixat lite i sovrummet, så det blir att fortsätta imorgon med..  Åh är så mysigt här nu, eller det börjar bli iaf.

Imorgon blir det jobbet på dagen och sånt. Sen kommer min kusin hit från leksand, riktigt kul att träffa honom, ska klippa honom och sånt.

Angående allt mellan mig och micke.. Vet inte riktigt vad jag säga men.. Visst, det var inte ok det han gjorde förra helgen, men vill bara säga att jag har vart en idiot mot honom i ca 2 veckor, har verkligen skitit i honom, och har ingen bra förklaring till varför. Ångrar mig verkligen att jag gjorde det. Och han har vart jätte ledsen över det. Så det rann över för honom med det mesta då. Så ni vet att så har jag inte direkt vart en ängel mot honom.. Men jag är så glad över att vi har löst detta nu och förlåtit varandra. Jag älskar verkligen honom mest av allt, över hela mitt hjärta!

Jag älskar dig älskling!

 


Kommentarer
Anonym

Vad gjorde han förra helgen? :o



2011-03-25 @ 09:46:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback