Godnatt!

Nu säger jag godnatt för mig idag.. Jag har dock inte berättat min dag.. Fast den är inte så speciell. Jag gick upp jädrigt fort när jag vaknade, vilket inte var bra för att jag blev på dåligt humör idag då.. Det var bara för att pappa ringde och skulle komma med min hund.

Sen på dagen kom Emma hit, vi satt och snackade en massa och åt bullar, riktigt mysigt. Sen så kom Regina och jag började sätta i hennes löshår som ni såg på bilderna. Och sen senare när alla hade dragit så kom Sarah och jag satte i slingor på henne som hon hade tappat, vi satte i hår på mig också, lite utfyllnad. NICE.
Sen skjutsade vi henne och Martin hem och vi åkte och handlade. Nu blir det sängen med älsklingen och Sons of anarchy, underbart. Imorgon taggar vi. Jag ska sova länge iaf.

Haha så snöggggga!

 


Kommentarer
sarah

Ja du också speciellt på den översta bilden :)



Blogg: http://sbogefors.blogg.se/
2011-03-04 @ 00:02:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback