Söndag!

Hallåååå :)

Förlåt för en jätte dålig uppdatering, men idag så har jag och älsklingen stoooor städat hela dagen, det har vart jätte skönt, så nu är det mycket finare här.
Sen så åkte vi upp till gymmet med Emil och där kördes det hårt. Jag sprang faktiskt 3 km och det är mycket för mig just nu i denna kropp, haha! Men det var skönt.

Igår så tog jag och micke bara det lugnt, jag gick och mötte Josefine en sväng som var väldigt länge sen, så det var roligt. Vi bestämde oss för att börja gå ut och gå tillsammans om kvällarna, kul att få tillbaka kontakten med henne.
Hela veckan är jag i skolan, inte lika roligt, men sånt som är ett måste.. Hoppas att man blir klar med det mesta denna vecka. Nästa vecka har jag idrottsvecka och det är skönt så är jag klar med idrotten sen. WIHOO!
Vi åkte ut till mamma och pappa efter gymmet också för att hämta en klädhängare som vi skulle få, så nu är den på plats och den passar perfekt, dock har vi lite mycket jackor, så ska försöka röjja undan lite, skönt när våren kommer så åker vinterjackorna bort.

Nej nu ska vi kolla på Sunes sommar och jag ska ta lite glass. Kanske kommer ett inlägg senare. PUSS



En fullt seriös bild på mig, Not!


Kommentarer
ronjja

ibland får man vara lite smart faktiskt :)



Blogg: http://vivirmivida.blogg.se/
2011-03-06 @ 22:15:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback