Godmorgon!


Har ni sovit gott? Bakis? Inte jag.. Idag.. Jag gick väl upp för en timme sedan ungefär, men hjärtat ligger och sussar så gott fortfarande, ska nog väcka honom snart.

Igår åkte vi in till Kista igår och kollade på fast five på bio, den vad sjuuuukt jäkla bra, seriöst den bästa filmen någonsin, jag satt och rös igenom filmen i 2 timmar. helt sjukt..
Sen åkte vi till Rimbo till emil, där det var lite folk, vi åkte dit en liten stund och sa hej, sen blev det hemgång, slocknade direkt.
Idag blir det båten med älskling och familjen, så  mysigt.
Jag har namnstag idag också, hade det i fredags med, men den kom ingen ihåg, haha.

Min data funkar fortfarande inte, därför inga bilder som jag egentligen ska lägga upp, kommer upp :/ jätte trist!


Hittade en bild som micke hade på mig från i sommras, ute på ÖN!





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback