Seg dag...

= bakis dag.. Eller?
Jag är inte bakis, men jag är seg och ont i huvudet, okej då!
Jag vaknade alldeles för sent idag, hade glömt å ställa klockan och det är inte bra att göra det om man heter Mia Zetterström som är tröttast i sverige och älskar att sova, jag skulle kunna sova 2 dygn om ingenting väckte mig, dock så vaknade jag rätt lätt, så vaknade av ett sms idag, och det smset kanske skulle kommit tidigare så jag kunde gått upp tidigare, haha. Men jag vill ha fint väder också, så att man vill göra en massa. För just nu så ligger jag bara död i soffan och jag vill inte spendera en ledig lördag i soffan, så jag bokade bio ikväll för att överasska älskling att gå på fast five, i kista. Hoppas han vill det bara, han vet inget ännu eftersom att han är och jobbar, men kommer hem snart kanske!

Nej jag ska försöka diska, för det behövs faktiskt, sen kanske ett avsnitt av satc, men orkar inte ligga död, hade tänkt att boka P&L idag, men mamma och pappa är inte hemma och behöver deras hjälp för att göra det.


Mina bästa <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback