Johanson i mitt hjärta

Martin, Du är mina ljusa dagar i december när allt är som mörkast.
Du väller över mitt hjärta, du är störst här innom mig, du är det bästa jag har fått & kommer alltid att va den bästa!
Det spelar ingen roll om du inte känner samma som jag eller känner samma som jag, fast hälst vill jag att du ska älska mig livet ut. Jag kommer älska dig tills livet tar slut.
Mitt liv kommer aldrig att ta slut, inte med dig i mitt hjärta. Om du försvinner då finns det inte änns en halv Mia kvar. Det försvinner mycket då.
Men jag hoppas verkligen inte att du lämnar mig någongång.
Jag är ärlig, Jag kan verkligen dela resten av mitt liv med dig. Jag är verkligen berädd på att dela allt med dig.
Jag säger inte det här bara för att skriva något satt det låter fint, Det jag skriver till dig det är verkligen någonting jag menar,  djupast in i mitt hjärta & lägnst ut på mig.
Det är dig jag vill ha för mig själv föralltid!

Lämna mig aldrig Martin Henrik Emanuel Johanson!
Jag älskar dig över hela mitt hjärta!

image34

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback