13 September

 I helgen - Var jag hos Martin i uppsala, Han var mest å träna hela dagarna så jag satt mest själv hemma  i hans lägenhet. Men vi hade kul ändå! (: när han var hemma så!

Måndag - Jag var bara hemma å tog det lugnt, Umgick med Felicia!

Tisdag - 11 September, Då var det min & Martins dag, våran ett års dag. Den var underbar med dig. Vi gick ut & åt på Panini :) Sen gick du på föreläsning men inte så länge, medans pluggade jag ;p Men sen kom du hem, vi kollade lite på Idol, & sånt, sen gick vi & lag oss, för jag sov där, & skulle upp väldigt tidigt, jag skulle ta bussen kl 7 på morgonen i från honom. För jag skulle ju ixå gå i skolan! hihi!

Onsdag - Jag var lite med Felicia sen gjorde jag inte så särskilt mycket, satt vid datan, lite sånt!

Torsdag - Idag är jag hemma i från skolan, för jag har fått upp några kötlar under örat på halsen som gör fruktansvärt ont så jag har ont i hela huvudet. Så jag hade facktisgt ingen lust att gå till skolan när man har ont överallt känns det som.  Men jag ska jobba här hemma lite för jag har matte boken hemma.

Fredag - Min älskade Mormor fyller 93 år, Grattis! Då kommer alla mina & mammas syskon hem till oss & äter middag, ( tror jag ). Jag hoppas att Martin kommer hem ihelgen. Jag vill verkligen vara tillsammans med honom en helg i alf. För vi skulle igentligen fira våran ett års dag nu ihelgen för det är oxå våran ett års dag, kan man säga.
Så vi skulle ut & äta & gå på bio & ha bara så mysigt, men igentligen ska han på läger i Sthlm, å det vill verkligen inte jag, jag vet att jag är dum nu. Men det är facktisgt våran ett årsdag. å han kommer vara borta 4 helger på raken då! Menmen....

Puss & Kram

    

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback