Från dig till mig!

 
Vart du än är och vart jag än är så ska det vara vi två. Även om vi kommer 
bo en bit ifrån varandra så hör vi ihop. För om du inte kommer finnas vid
min sida då kommer det kännas som min andra halva är borta! För vart jag än
är så kommer jag vaka över dig och alltid finnas där för dig och vid din
sida. För Mia vart jag än bor och med vilka jag än bor med så vill jag att
det här ska funka för allt är underbart med dej! Jag kommer alltid älska dig
hur långt ifrån varann vi än kommer vara när jag flyttar till Upplsala. För
vart jag än är och vart jag än befinenr mig och vatr du än befinner dig så
kommer jag älska dig och alltid ställa upp för dig. För du är den perfekta
flickan i mina ögon. Mia Linne'a Sofia Zetterström jag Martin Henrik Emanuel
Johanson älskar dig och bara dig för den du är och ingen kan erövra mitt
hjärta eftersom du redan erövrat det och alttid kommer finnas i mitt
hjärta!! JAG ÄLSKAR DIG <3


image111

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback