från Martin

Mia finaste tjejen i universum! <3


Mia innan du kom in i mitt liv var jag en dum jävel som lekte med andras känslor bara för jag aldrig fick några äkta känslor för någon! Men sen kom du min prinsessa och räddade mig från att förstöra fler flickors hjärtan. Den dagen jag var hos dej första gången var den bästa dagen i mitt liv för de va starten på det finaste som någonsin hänt på denna jord DU & JAG, tsm.

När jag hoppade av bussen vid Malsta vägstjäl och såg dina stora fin bruna ögon hoppade mitt hjärta upp till månen och jag ville bara skrika: fan vad hon är fin det där är den finaste flickan jag har sett i hela mitt liv! Och jag tänkte att om det skulle bli vi två skulle jag va dej trogen och aldrig flörta eller något sånt med någon annan i hela mitt liv! Jag lämnade player livet för dej Mia Zetterström och det var det bästa jag gjort i hela mitt eländiga jävla liv! Vill att det ska vara du och jag föralltid! För jag vet inte vad jag skulle göra utan dej Mia! Jag älskar dej så in i helvete du är det finaste som finns, skulle fan dö bli deprimerad och bara ligga i min lilla sketna säng hela dagarna och gråta om du dumpade mig. För jag VILL att det ska vara du och jag föralltid. Du är så fin! Älskar dej så jävla mkt. Om du skulle se dig själv med mina ögon skulle du aldrig vilja byta tillbaka till dina egna ögon sen för du är så jävla vacker! Jag är så jävla kär i dej Mia Linnea Sofia Zetterström! Jag älskar dej som in i helvete! <3


// Din föralltid din Martin!

image103


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback