Till dig, min vän!

Martin Johanson, Dej älskar jag är verkligen så rädd att mista dej, dej kommer jag vilja dela mitt liv med till livets slut. Du är så vacker så man blir bara tårögd. Du fick mej att falla för dej allra första gången, å nu älskar jag dej, på riktigt, om jag va tvungen att åka upp dit för din skull skulle jag göra det så lätt. Jag älskar dig så MYCKET. Du är den personen alla drömmer om, jag fick dej, det är konstigt, jag är inte alls en sån person som du är. Du är verkligen dröm pojken. Vaknar svettig om natten när jag drömmer att du lämnar mej.

Om du hoppar från världens slut så hoppar jag med. Skulle aldrig kunna klara men en sekund utan dej. Att jag har kunnat leva utan dej innan det är ett mirakel. Du är så vacker som ett stjärnfall på den blå svarta himlen. Du är solen som lyser upp min dag. Du är månen som lyser upp min natt. Du är växterna som ger mej syre ute i friska luften. Om du försvann för allt det här Skulle jag inte klara mej för du är mitt hjärta å mitt blod inne i min kropp!

Martin Henrik Emanuel Johanson & Miia Linnea Sofia Zetterström. Vi för alltid!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback