10 Juni

Hallåj alla läsare!


Idag var jag hemma ifrån skolan för jag har inte mått direkt 100 idag. URK.
Men imorgon så är det självklart att jag ska till skolan då. För det är sista dagen i skolan.
Så jäkla härligt asså. Sen på kvällen är det skolavslutning. Det är riktigt härligt asså.
Efter ska nog jag, Mamma & Pappa ut och käka. Mysigt. Sen på Torsdag blire parken.
Då blire RÖJJ. haha. herregud. Idag har jag vart och skrivigt provet för moppekort. Och köpte en
ny hjälm på samma veva. Nu längtar jag tills jag får kortet, om jag klarar det förstoss men det gör jag nog.
haha. Sen har jag vart med Elin ett litet tag, vi gjorde typ inte ett skit. Åt glass haha. Men det är alltid trevligt ändå.

Nu ska jag kolla på Sverige - Grekland. Ha en underbar kväll.
Kram mia

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback