23 Juni

Hallåj allihopa.

Förlåt för en jätte dålig uppdatering. Jag ska försöka skärpa mig. Men jag har inte suttit här så mycket.
Och när jag väl har det så har jag inte orkat eller haft tid. Men nu ska det bli annat ;)

Idag har vaknade jag upp hemma hos Martin. Vi gick upp nästan direkt och åt frukost. As gott. Vi åkte sedan ner till vattnet för att jag och Joel skulle bada. Men det vart inte att jag badade ialf. haha. Men joel badade ganska mycket. Jag kommer inte ihåg så mycket vad vi gjorde. Men vi hade det mysigt och roligt ialf. Vi var mest uppe på studsmattan. Sen åkte vi hem till mig. Eller rättaresagt JAG åkte och Martin cyklade, herregud. Jag skulle aldrig palla det.
Sen åkte jag till Willys när jag kom hem för att handla mat och en massa. Vi lagade fläskfilé med potatisgratäng och en jätte god sallad. Sen hyrde jag en film också. "Love"  hette den. Snart ska vi väl gå och sova. Är rätt trött.
Men först ska jag göra mig lite Te. Pusshej! :)


Jag älskar dig. Och det vet du :)


Kommentarer
P U S S Y D O L L

Tack! :) Va fint hår du har söto!



Blogg: http://pussydoll.blogg.se/
2008-06-24 @ 05:24:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback