31 MAJ / 1 JUNI

Hallå alla läsare!

JIPPI äntligen är det Juni. Det är nu den riktigt sommaren kommer, och det är bara 1 vecka kvar tills jag fyller år. Riktigt najs. Okej. Ska jag berätta från igår till idag eller? haha. Det kommer säkert bli ganska långt.
Jag, Alicia, Linnea & Jasmine grillade först hemma hos Alicia. Det var väldigt trevligt och roligt tjejer måste jag säga.  Sen så blev det av till Rimbo, jag, alicia & Sarah. Vi åkte till Söder och där vare en massa folk. Det var riktigt najs, vi satt ute på hanns alltan och pratade riktigt mysigt. Sen åkte jag själv med bussen in till Norrtälje kl halv 2. Skulle hem till Danne och sova där så. Vi hade det trevligt. Låg och pratade till kl halv 6 i morse typ. haha. Menmen.. Sen imorse så tvingade jag mig själv att gå till flygis och köpa frallor som vi kunde äta. Sen åkte jag bussen hem och gick hem till Alicia var där ungefär 1 timme sen så tog jag moppen hem.

Sen när jag kommer hem så solar jag lite osv osv. Sen åkte jag in till Norrtälje för att träffa Sarah och vi gick först till Kryddan för att köpa en massa gott att äta. Sen gick vi ner till parken och la oss där och mös. Riktigt mysigt.
Tack allt skönt folk man har vart med i helgen, för en bra i helg. <3

Kram mia

image560

image578


Kommentarer
Lisa

Hoppas du får en trevlig kväll! :)



Blogg: http://wlisa.blogg.se
2008-06-01 @ 18:21:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback