Femte Mars

Nu sitter jag här framför datorn och gör inte ett skvatt. Pratade med Martin nyss, han har äntligen kommit hem ifrån Estland. Nu lägntar man bara till att det ska bli fredag. hihi. Jag vet inte vad jag ska göra, jag har rätt så tråkigt, funderar på att ta ett varmt bad, har så ont i magen så, sen måste jag ta det lugnt.
Jag ska väl kolla på lite tv program ikväll som "rent hus" åh det är så äckligt. Har ni sätt det? urch jag håller på & spyr varenda gång. Asså jag fattar verkligen inte att man inte kan städa, till slut går det ju så långt att man inte ser golvet längre, hur frächt är det på en skala, liksom!? Aja jag ska gå och ta i varmt bad vatten nu så jag känner mig lite friskare i alf.
Pusspuss <3

               
martin min bästavän, för jätte länge sen



Sitter här som vanligt framför tv;en och dricker te och vitamin dryck. Mamma ska åka in till mormor så jag blir ensam hemma, vet inte riktigt vad jag ska göra då. Men jag ska väl bara ta det lugnt eftersom jag vill må bättre snart asså. Imorgon går jag nog till skolan, eller får se hur magen mår, men den börjar må bättre. Jag ska nog ta en tupplur nu.

Pusspuss

Kommentarer
h

är ni inte tillsammmans längre?



2008-03-06 @ 19:34:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback