Fjärde Mars

Jag sitter och funderar på om man ska gå och ta sin nattsömn nu eller inte. Jag har vart hemma idag som sagt, jag kommer nog vara hemma imorgon med, mår fan inte så bra speciellt inte i magen urch urch.
Imorgon tror jag att Martin kommer hem, jag saknar fan dig grabben. Men vi ses ju på fredag och har hela helgen framför oss. Det blir mys, vi ska till Linköping och bo på hotell.
Nattinatti puss



Min vardag

Dance is my drug. Säger jag bara.

image287



Nu ligger jag här i soffan och kollar på tv 4 film för att sedan kolla på Nils Karlsson pyssling som kommer om ett tag, men just nu är det Tvins. Jag har vart hos min doktor på morgonen för att kolla magen, det såg ju inte så bra ut, var massa saker som typ var "fel", så jag ska göra en stor undersökning på min mage genom halsen sen, sen ska jag undersöka min höft. Men jag mådde/mår inte så bra, är lite förskyld så jag tar det lugnt så jag ialf inte blir värre, och hade bara ont i magen när jag gick där i från, men nu har jag fått medicin ialf, så jag börjar äta normalt igen. Så jag åkte hem. Jag ska snart göra lite te och lägga mig här igen, och bara ta det lugnt. Nej nu ska jag göra te.
Pusspuss

Kommentarer
emilie

nääee, stackare ;/ hoppas det fixar sej med magen,
krya på dej :)



Blogg: http://emilieejosefsson.blogg.se
2008-03-04 @ 15:03:54
kattis

krya på dig med magen å de förrsten :)



2008-03-04 @ 18:47:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback