För ännu doftar kärlek?

Doftar det ännu kärlek hos dig? Nej det gör det fan inte. Vet du hur jävla trött jag börjar bli? De här är inte kul längre, kanske för dig i såfall, men FAN inte för mig. Vet du hur jävla ensamen jag känner mig? Vet du hur mycket jag igentligen bara vill skrika "DRA ÅT HELVETE" men jag kan inte. För jag saknar dig i stunderna. Jag vill bara att du ska fatta, men det kommer du väl för i helvete aldrig att göra, om du inte har fattat det nu, kommer du aldrig att göra det. Fyfan vad jag bara önskar att antingen ingenting hade hänt där i slutet, eller om vi bara hade gått skilda vägar direkt, men det är inget man vill göra, men det kanske hade blivigt lättare nu, right? Fyfan, vissa stunder vill jag bara skrika å skälla på dig, jag blir så arg. Men jag kan inte för du är den underbaraste personen i mitt liv. Fast sammtidigt kan du verkligen vara ett svin. ÅH. det är alltid så jävla svårt, du ska alltid göra såhär mot mig, hur fan var det med "kärleken" du skulle ge mig? fyfan, ibland vill jag bara göra tvärt i mot vad du vill, VET DU DET? jag vill bara att du fattar fattar fattar FÅ IN DET I DIN HJÄRNA. Att det är MIG du vill ha, att det är jag jag jag, men det kommer aldrig att vara så. Vet du hur mitt hjärta saknar kärlek? Det håller på att skrumpla ihop till en kolbit, den är på rätt väg för det, om du inte viste det? nej för du vet ingenting om detta, du förstår verkligen inte, du säger att du förstår men det gör du inte. Du gör fan inte det. Vet du hur mycket jag har legat i min säng & tårarna har runnigt & runnigt ner från min kind? Vet du hur mycket jag bara har gått & väntat på dig, eller? Men det är slut med det nu, det är slut med det nu. Du ska fan få känna dig lika jävla världelös som jag, men det kommer du väl aldrig, för du är ju så jävla "bäst". Jaja. Nu ska jag inte skälla på dig mer, men du ska veta att det finns mer som vill ut, om du bara viste. SNART ÄR DU FAN INTE ÄLSKAD LÄNGRE. Vet du en sista sak till? Att mitt hjärta dunkade verkligen för dig förut, men nu ska det bli stop på det. fattaru?

image301

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback