Krafter

Jag får inte kraft till någonting när du inte är i närheten av mitt liv. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag vill bara att du ska läsa det här och förstå, men så tänker jag gämnt, men det blir ändå inte så. Jag bara vräker ut mig fula ord till dig, och allting, men hur kan jag tro att det ska bli bättre? det är bara skönt att få ut sin ilska, men det är inte skönt sen när man står här å ser allt man har förlorat. Vad ska jag göra, vad ska jag göra för att du ska förstå, ibland värkar det som om du förstår, ibland förstår du ingenting. Du är verkligen det bästa jag har, men ändå vräker jag ut allting att du är falsk å dum i huvudet. Men ibland känns det så, vist du är inte dum i huvudet, men du kan vara väldigt falsk. Jag älskar dig alldeles för mycket, vet du det. Det är därför. Och jag känner att jag inte får någonting, Jag får ingenting. Jag får stå här å se att jag inte har någonting, medans du har allt, hur lyckas du? Det är så orättvist. Jag älskar dig så mycket att jag tappar kontrollen över mig själv. Jag mår inte bra längre, det är en sak du ska ha klart för dig. Tänk om inte det där hade hänt, tänk om jag inte hade gjort det där, TÄNK hur mycket som hade vart så himla mycket bättre nu i sånafall. Tänk hur mycket mindre vi skulle bråkat, allting är mitt fel känns det som, men om du tänker dig för innan du gör/säger saker så är det från dig allting börjar, men de är så små saker, jag vet. Men det behövs bara så små, små saker för att mitt hjärta ska krossas, det är bara för du är den ända jag verkligen har älskat så här mycket. Jag vet att du får höra det här 1000 gånger om varenda vecka, men vet du varför? det är bara för att jag alltid får ett drygt svar tillbaka, och du inte förstår, Jag vill att du utvecklar, då blir det bra. Jag vill ha kärlek, Jag vill ha kärleken ifrån dig som jag behöver, det behövs så lite för att det ska värma till i hjärtat vet du det? Bara tanken på att det alltid är jag som tar intiativ till allting vi gör, hur skulle det se ut om en dag jag sket i att göra det, å väntade till du skulle göra det? Skulle vi aldrig mer ses då? Skulle vi aldrig mer prata då? Sådär tänker jag, det är inte så konstigt att jag tänker att jag är värdelös & tror att jag inte betyder någonting för dig, och att jag tror att du skäms över mig. Förlåt. Jag hatar verkligen mig själv, Det har du nog märkt själv. Jag älskar dig så mycket att jag hatar mig, Det är dom rätta orden. Jag saknar dig så otroligt mycket, Jag vill bara ha det som förut. Jag har svårt att andas, Jag vill bara ha dig tillbaka! :'( </3

Kommentarer
Elina

älskling, fan jag vill att det ska lösa sig för dig, varför kan han inte bara förstå? jag vill pallar inte när du mår dåligt jämt



2008-03-28 @ 00:38:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback