Lördagen den 29:e

Nu sitter jag här framför datorn i mitt rum och håller på och dör, både utav gråt och av smärta.
Jag har så otroligt ont i min mage, jag har magkatarr och jag har så jävlans ont, kan inte förstå. Kan kanske bero på allt skit som är just nu. Jag saknar dig redan ska du veta. Urch, det här kommer inte vara en lätt tid, det kommer vi båda märka, kommer inte vara lätt för någon utav oss.
Idag vaknade jag hemma hos Martin, han snarkade och sov som vanligt han, haha. Sen så låg vi kvar i sängen och drog oss en lång stund, sen gick vi och åt frukost, det var en god frukost. Martin och dom har fått kycklingar flera svarta och en gul. Jätte söta verkligen, så vi gick ut och kollade på dom, jag var jätte rädd när jag höll i en kyckling, för om jag tappade den så dog den, inte kul situation alls. Sen så kommer Martins pappa in där och säger att dom har fått två stycken lamm också, då gick vi och kollade på dom, jätte jätte söta. En svart & en vit. Sen gick vi in, vi gjorde inte så mycket, vi låg på golvet framför tv;en och dampade oss (som vanligt). Han kittlade mig så jag fick värsta hostan, men han trodde jag garvade, fattar inte hur, men ah, så han slutade inte jätte jobbigt. Sen så hämtade min Mamma mig och då följde martin med in till norrtälje för han skulle träna amerikansk fotboll, knäppis, han har ju en massa sår & allting, stackare. Sen så åkte jag hem, och jag vill inte vara här när jag har så här ont i magen, för mina systers döttrar är här och dom är verkligen vildingar, inte kul, så jag ska åka hem till Martin nu snart, mamma ska skjutsa oss dit, för hon vill kolla på alla småttingar haha. Ha en bra kväll vänner!
Pusspussimage328 ♥


















Kommentarer
emilie

haha, låter som ni hade det trevligt :) men skit det där med magen asso.. :/



Blogg: http://emilieejosefsson.blogg.se
2008-03-29 @ 21:48:55
emilie

Dans är också mitt liv :) Dansar 4dagar/veckan. Balett, Streetdans, Streetjazz & Jazzshow :D Så otroligt roligt.. ME LOVE.



Blogg: http://emiliere.blogg.se
2008-03-29 @ 22:14:23




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback