Sjunde Mars

Ikväll eller imorgon får man inviga sin nya bikini då :D
Jag sitter här vid datorn, funderar på att städa lite här inne så det är fint tills man kommer hem, det är alltid lika trevligt. Jag vill bara göra någonting så att tiden går snabbare än att sitta här och tråka sönder.
Aja nu ska jag hitta på någonting & göra, kolla om jag packat allting och städa upp lite.
Pussar <3



Jag vet inte vad jag ska göra, jag är uttråkad. Jag vill bara att tiden ska gå mycket snabbare, den går så LÅNGSAMT. åh jag hatar det.
Och så måste jag packa urch det är tråkigt, och jag vet inte vad jag ska ha med mig förutom badkläder, och vad ska jag ha på mig i morgon liksom? ;o åh detta är jobbigaste tycker jag. Om jag inte köper den där klänningen på H&M såklart, men då måste både H&M och klänningen finnas i Linköping. Men det ska bli så roligt :)
Åker ny bil till Linköping också, det är alltid najs. Martin skulle försöka hinna med 3 bussen, hoppas han hinner med den, för jag har tråkigt haha. Kunde inte klockan bara vara ialf 2 nu? hälst 3 eller mer. Vill sova så att tiden går snabbare, men det har jag nog inte tid med, eftersom jag måste välja å ta fram vad jag ska ha med mig, åh jag hatar verkligen att packa å packa upp. Vill någon göra det åt mig? hihi. Nej det går ju inte.
Snälla tiiiiden gå snabbare, sen när man är ensamen hemma också så är det URtrist. Jag vill bara att martin ska komma nu & pappa så jag kan få min Toblerone VIT, sjukt gott, det ska jag sitta å smaska på i bilen och martin ska inte få nått ;) haha, jodå. Sen måste man leta efter den här jäkla kabeln så Martin ska kunna ladda sin dator i bilen så man kan sitta och kolla på film. Menmen. Nu måste jag ta tag i saker och göra lite nytta känner jag, men jag är så seeeg, somnade halv 2 i natt KUL. sen vaknade man kl 8 och gick upp kl 9 imorse. Aja.. Ha en underbar helg, för det ska verkligen jag HA :D
KYYYSSAR <3


Kommentarer
emilie

haha, lycka till med packningen ;p hatar oxå att packa & packa upp ;/
Men hoppas du får en super bra helg :)



Blogg: http://emilieejosefsson.blogg.se
2008-03-07 @ 17:32:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback